Ledergruppen for TG25 er satt!
Prosjektleder, fagledere, ombud og kasserer er på plass i rollen sin, og er godt i gang med arbeidet mot TG25.
Ledergruppen er som følgende:
- Prosjektleder: Daniel Justsen
- Fagleder 1 Informasjon og sørvis: Andreas Harestad
- Fagleder 2 Beredskap og trygghet: Thomas Christensen
- Fagleder 3 Lokasjon/arena: Øyvind Malin
- Fagleder 4 Underholdning: Harald Andreas Sundby
- Crewombud: Daniel Fiksdalstrand
- Deltagerombud: Jon Ivar Bæck
- Økonomiansvarlig: Andreas-Johann Ø. Ulvestad
Prøveprosjekt og endringer i The Gathering
Nytt av året er at det er satt en prosjektleder i spissen av ledergruppen. Prosjektlederen har det overordnede ansvaret for fremdriften og ledelse av ledergruppen, og skal se det helhetlige bildet fra planlegging til gjennomføring og etterarbeid.
– Vi har fått inn utrolig mye verdifull tilbakemelding etter TG24 ble avlyst, og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgavene fremover og være med på å skape et TG som passer for fremtiden. Dette blir bra, forteller prosjektleder Daniel Justsen.
Å ha prosjektleder er nytt for The Gathering, og endringen er gjort etter innspill fra tidligere ledergrupper. Derfor er denne rollen satt for ett år i første omgang, mens faglederne blir vurdert til ett eller to år av gangen. Ombudene er satt for ett år av gangen. Kasserer er tradisjonelt sett den som er økonomiansvarlig i KANDU.
– Nå gjør vi oss klare for opptak av chiefs, og så crew! The Gathering blir annerledes enn slik vi kjenner til det, og det blir spennende å se hvordan The Gathering blir etter hvert som vi staker ut ny kurs.
Blir det påskeegg, musikk og gaming?
– Ja, den delen er uforandret!